saya mengaku . . . . .


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sebenarnya ,


.
.
.


SAYA











Isteri

???????













DIA !



aikkkkk

WAIT 

ehhhhh

choopppp

k e j a p !

macam . .
kenal ?

t a p i i i . . . .

M U S T A H I L ! ! ! !

haha !


choiyyy , eeeeeee .
pelasan punya olang.
apa punya statement laaaa.
*malu kejap* hihi




Yang ini baru betul :)

|
|
|
V
baru sesuaii :)




ASSALAMUALAIKUM
and HYE !

First of all , sorry sebab lambat sikit bagi salam. Dan sorry jugak sebab intro yang buat dada dupdap dupdap gitu. hehe. Itu semua DRAMAAAA.

Drama terbaru slot zehra , setiap hari jumaat pukul 9 malam. 
And im very very sure , ramai gadis gadis yang dah tawu pasal cite ni. Betul tak ?

 sebab ?
Sebab yang pertama , cite ni adaptasi dari novel yang agak famous. 
Kalau pencinta pencinta novel mesti dah penah baca.

Sebab yang kedua ?
Tiz Zaqyah sangat dan terlebih comel bila pakai tudung.
so sweettttt .

sebab yang ketiga ??

opkos laa , hero dia. 
kann ? haha.
*sepatutnya sebab yg ketiga ni jadi penyebab utama*

Dengan ini saya mengaku , saya tak sangka pulak rupa izzue islam akan jadi macam "itu" bila pegang watak hero. :DDD

Dan saya sangat yakin yang drama ini akan jadi pengganti dan pengubat rindu kepada drama Setia Hujung Nyawa. 
Still remember rite ?



remember what ??



Zain Hakimi ?
 :O






Masa tuu , Zain Hakimi yang orang tergila gilakan. 
Sekarang  Firash Arshad . 
After this ? hemmm , just wait. and see.
okay.

Until we met again.
Bye , and dont forget to watch !
*dah macam iklan tv pulak*
^^
daaaa . 





1 comment:

SLKnight said...

DSC_0354_副本
lawa pic nieyh..
:)