sejam bersama bakal photographer

ASSALAMUALAIKUM ! 
tengok tajuk tu , PHOTOGRAPHER kan ? so , kita layan gambar je dah laa
 haha :DD

lokasi : 
kolej professional mara kuantan
fotografer :   
  # al fatihah
  # munirahtulhusna
*yg selebihnya, sorry naa x tau nama*
model :  
> students hotel management (part 3)
> student science computer multimedia (part 3)

Pembukaan , kita tunjuk abg2 hensem ni lahh . haha !
kita ada abg wafi , abg haikal dan jugakk abg azrol 

*abang sangat*
why my mouth like that ? ouhh , whatever lahhh . i dont care :P


p melawat makcik ni laa kat kolej dia haa .
weyy makcikk , terharu dakk ? haha




Persahabatan...Bukan sesuatu yang anda pelajari disekolah. Tetapi jika anda tidak mempelajari arti persahabatan, anda benar-benar tidak belajar apapun. :')
sayang hang laa wey munirahtulhusna mohamad saad!

witt witt , awek awek ! :D
awek ganu ni boh . 

nampak tak kamera mahal saya tuhhh . itu yg penting ^^ heee

merahnye cik fatin kite ! 





senyuman ikhlas dari saya . tak tawu mana kamera mana 1 , banyak sangat .

the best picture ! love it !
thanks to photographer :)

gambar gambar yg lain , akan menyusul kemudian . tunggu cik moon tak bagi2 lagi . 
okay , thats all . see you in the next entry . 
lebiuu uolss ! 



No comments: