pengenalan kepada anda :)




ini adalah saya ! :)

ini pula adalah keluarga saya . nyawa saya . <3 them !

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ



pembuka bicara . nama saya SITI NORALIANA ABDULLAH. andaanda semua boleh pngil saya cikyana atau puns 
yana . :)  lahir pada tahun '93 , pandaipandai laa kira snirik ann . c(:  skang stay at terengganu sebab smbung blajar : diploma in hotel management under UITM .


saya adalah ank slung kpada encikk. ABDULLAH BIN MAN dann puan NORMAIZON BT. SHAFIEE . i've 3 sblings : me , my younger brother and my lttle sister . ILOVE my family so damn much ! kami bkanlah dri fmily yg kaya dan berada tapii , kami SANGATBAHAGIA ! dgn ape yg kami punya skrang . ^^



saya juga adalah seorang camera's addicted . hehe , SANGATSUKA snap photo dan wajib edit slepas itu . malangnya , i dun hve my own camera . but , i already promise to myself bahawa saya akn mndapatkanya dlam msa tdekat ihi . *nikon :)hehehe , insyaAllah .



rasanya itu sahaja ntuk kali ini ,dan itu sahaja yg perlu anda tahu . *maybe

 KBAII .. :)




writing by hand CIKYANA !

No comments: